فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

شهدا و جانبازان عزت و اقتدار را برای انقلاب به ارمغان آوردند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تقدیر از رشادت های شهدا و جانبازان کشور، گفت: آن ها با ایثارگری های خود عزت و اقتدار را برای انقلاب و نظام اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۲۹۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 20May 2018

شهدا و جانبازان عزت و اقتدار را برای انقلاب به ارمغان آوردندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: شهدای والامقام با رشادت های مثال زدنی خود امنیت و اقتدار امروز کشور را به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: در روزگاری که دشمنان ناجوانمردانه به کشورمان حمله کردند این رزمندگان دلاور بودند که با فداکاری و گذشتن از همه موقعیت های خود به نبرد با آنان پرداختند و به دشمن اجازه دست درازی به خاک میهن را ندادند.

سردار امان اللهی گفت: ادامه دادن راه شهدا به سعادت در دنیا و آخرت ختم می شود و همه باید در این مسیر پرافتخار که شهدا پیمودند، گام برداریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از جانبازان به عنوان شهدای زنده یاد کرد که رشادت آنها کم از همرزمان شهیدشان ندارد.

وی  بیان کرد: رسیدگی به وضعیت خانواده های شهدا و جانبازان گرانقدر وظیفه همه مسئولان است چرا که آنها حق زیادی به گردن ما دارند.

گفتنی است: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با خانواده شهید «جهانبخش لرستانی» و جانباز قطع نخاع «نوروزعلی بهرامی» دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار