مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس:

مستند نقش استان فارس در آزادسازی خرمشهر ساخته می‌شود

«سید تقی سهرابی» گفت: فیلم مستند نقش رزمندگان فارس در آزادسازی خرمشهر به‌زودی تهیه و از شبکه‌های سراسری و استان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 20May 2018

مستند نقش استان فارس در سوم خرداد ساخته می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، جلسه ستاد اطلاع‌رسانی بزرگداشت حماسه سوم خرداد‌ استان فارس، امروز (یک‌شنبه) با حضور اعضای ستاد به میزبانی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد.

«سید تقی سهرابی» مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در این نشست با بیان این‌که نباید موضوع دفاع مقدس و دستاوردهای آن به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: امروز خوشبختانه جوانان ما به‌خوبی با حوزه دفاع مقدس آشنا هستند و باید در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس با هر قشر و گروهی با زبان خودش سخن گفت و ارزش‌ها را منتقل کرد

وی افزود: در راستای ماندگاری نقش آفرینی‌های رزمندگان و یگان‌های استان فارس در آزادسازی خرمشهر و دفاع مقدس، فیلم مستند نقش رزمندگان فارس در سوم خرداد به‌زودی با همکاری سپاه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ارتش و .. تهیه و از شبکه‌های سراسری و استان پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس اظهار داشت: ستاد ویژه بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در صداوسیمای مرکز فارس فعال شده است و در این ایام طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستادکل نیروهای مسلح، برنامه‌های متنوع و تأثیرگزاری با همکاری اعضای ستاد بزرگداشت اجرا خواهد کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: شعار امسال بزرگداشت سوم خرداد «ما توانسته‌ایم» است که جلسات ستاد استانی و شهرستانی این ایام با محوریت این اداره‌کل برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار