شتاب در عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی از دریچه ورزش

دولت امارات در راستای عادی‌سازی همه جانبه روابط خود با رژیم صهیونیستی، از دریچه ورزش وارد عمل شده و دیدارهای دوجانبه ورزشی و شرکت مشترک در مسابقات را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۲۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 20May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دیگر دفاع پرس، خبرنگار رادیوی رژیم صهیونیستی اخیرا اقدام به انتشار عکسی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر از نمایندگان ورزش امارات و رژیم صهیونیستی در جریان حضور آنها در کنفرانسی ورزشی در شهر بوتسوانا پایتخت گابن کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، انتشار این عکس درحالی صورت می‌گیرد که نشانه های عادی سازی روابط بین و رژیم صهیونیستی بیش از پیش نمایان می شود.

خبرنگار رادیوی رژیم صهیونیستی در توییتر خود نوشته است: اسرائیل در کنفرانس مربوط به شکوفایی زنان و ورود آنها به عرصه ورزش از طریق عوفرا ابراموویچ نماینده خود از موسسه ماماینت شرکت کرد.

وی افزود: میثاء العرفی نیز از طرف امارات در کنفرانس حضور داشت.

این خبرنگار عکس میثاء العرفی را در کنار عوفرا آبراموویچ منتشر کرد. میثاء العرفی نیز نماینده آکادمی ورزش فاطمه بنت مبارک بود. وی قبلا رئیس کمیته روابط عمومی کمیته عالی برگزار کننده بازی‌های قهرمانی فوتبال دختران زیر 15 سال غرب آسیا بود که آوریل گذشته در امارات برگزار شد.

تیم ورزشی زنان امارات چند روز پیش با همتای صهیونیستی خود در بازی‌های قهرمانی آزاد والیبال اروپا در جبل الطارق مسابقه داد. این بازی چند روز پس از آن انجام شد که رژیم صهیونیستی میزبان دوچرخه سواران اماراتی و بحرین در مسابقات قدس بود.

یوناتان جونین از مسئولان دیپلماتیک وزارت خارجه در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر از مشارکت تیم زنان امارات در مسابقات ستایش کرد و تصویری از مسابقه را همراه با این مطلب منتشر کرد که «ورزش پیروز شد.. اسرائیل و امارات یک واحدی در قهرمانی والبیال هستند».

چند روز پیش، کمیته المپیک فلسطین مشارکت دوچرخه سواران اماراتی و بحرینی در مسابقات تور ایتالیا به میزبانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را لکه ننگ دانست.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار