ثبت خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا

خانه شهید منطقه 15 تهران با دعوت از والدین معظم شهدای پایتخت خاطرات شفاهی آنها را ثبت و ضبط می‌کند.
کد خبر: ۲۹۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ - 20May 2018

ثبت خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا

یه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رضا اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی خانه شهید منطقه 15 تهران اظهار داشت: این پروژه با همکاری بنیاد شهید منطقه از 18 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تاکنون 28 مورد خاطره شفاهی والدین ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه خانه شهید منطقه 15 میزبان همه خانواده‌های معظم شهدای تهران است، افزود: این مرکز به منظور حفظ تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده، خاطرات شفاهی پر فراز و نشیب والدین شهدا را پیاده می کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این خاطرات ثبت و ضبط می‌شود تا در آینده برای تولیدات فرهنگی و هنری از آنها بهره‌گیری شود تا هیچ‌گاه رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنها فراموش نشود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد: نزدیکان درجه اول شهدا می‌توانند با هماهنگی بنیاد شهید محل سکونت خود با حضور در خانه شهید منطقه 15 درباره کودکی، سبک زندگی و نکات تربیتی این غیور مردان به بیان خاطرات بپردازند.

وی در پایان با اشاره به اینکه منطقه 15 خاستگاه 2000 شهید دفاع مقدس، 24 شهید مدافع حرم و میزبان 35 شهید گمنام است که از این لحاظ سرآمد مناطق تهران است، افزود: والدین شهدا در شهادت فرزندان عزیزشان صبوری کردند که اجر آنها نزد خداوند محفوظ است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار