فرمانده انتظامی مازندران:

مشکلات سربازان متاهل و زیرپوشش کمیته امداد در دستور کار پارلمان سربازی قرار گیرد

فرمانده انتظامی مازندران گفت: شناسایی و رفع مشکلات سربازان از جمله سربازان متاهل و زیر پوشش کمیته امداد برای بهبود وضعیت معیشت آنان از مواردی است که باید در دستور کار پارلمان سربازی قرار گیرد.
کد خبر: ۲۹۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 20May 2018
مشکلات سربازان متاهل و زیرپوشش کمیته امداد در دستور کار پارلمان سربازی قرار گیردبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در جمع اعضای پارلمان سربازان استان با تشریح وظایف و ماموریت‌های پارلمان سربازان اظهار داشت: دوران سربازی یکی از دوران‌های پرفراز و نشیب با لحظه‌های بسیار مهم و حساس برای زندگی است.
 
وی افزود: هرقدر افراد در این دوران با مشقت‌ها و سختی‌های بیشتری روبرو شوند در ورود به زندگی خصوصی خود موفق‌تر هستند.
 
فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر مهارت‌افزایی و حرفه‌گرایی در دوران سربازی تصریح کرد: این دو مولفه از مهم‌ترین محورهای اساسی در این دوران به شمار می‌روند که باید مورد توجه جدی فرماندهان و مسئولان قرار گیرد.
 
این مسئول با تاکید بر توسعه و گسترش آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی و مهارت‌های فنی حرفه‌ای در بین سربازان، گفت: مهارت‌افزایی سربازان در طول خدمت و بکارگیری آنان در ماموریت‌های پلیس نقش مهمی را در اشتغال آنان در آینده دارد.
 
میرفیضی با اشاره به اینکه اعضای پارلمان سربازی ضمن مطالبه‌گری باید پاسخگویی را مد نظر قرار دهند خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع مشکلات سربازان از جمله سربازان متاهل و زیر پوشش کمیته امداد برای بهبود وضعیت معیشت آنان از مواردی است که باید در دستور کار پارلمان سربازی قرار گیرد.
 
وی با تاکید بر ایجاد جذابیت‌های خدمتی برای سربازان گفت: این امر باعث ایجاد انگیزه در سربازان، بهبود وضعیت سازمانی و در نتیجه جلب رضایت مردم می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار