راستین در گفتگو با دفاع مقدس مطرح کرد؛

«بازمانده» روایتگر چشم‌انتظاری یک پدر هجران‌کشیده

کارگردان نمایش خیابانی «بازمانده» گفت: این نمایش به حوادث مربوط به بمباران شیمیایی حلبچه پرداخته است و قصه مردی را روایت می‌کند که فرزندش را در حادثه بمباران شیمیایی حلبچه گم کرده است.
کد خبر: ۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸ - 03June 2013

«بازمانده» روایتگر چشم‌انتظاری یک پدر هجران‌کشیده«کژال راستین» کارگردان نمایش خیابانی «بازمانده» در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: موضوع بازمانده حوادث مربوط به بمباران شیمیایی حلبچه است و قصه مردی را روایت می کند که فرزندش را در حادثه بمباران شیمیایی حلبچه گم کرده و حالا با جمع کردن عکس های تمام کسانی که شیمیایی شده اند، سعی دارد که فرزندش را پیدا کند. او عکس تمام آسیب دیدگان بمب‌های شیمیایی را از سراسر دنیا جمع آوری و بررسی می کند؛ اما موفق به یافتن فرزندش نمی شود و در نهایت به تکه لباسی از فرزندش که روی یک  پوکه فشنگ به جای مانده است دلش را خوش می کند.

برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین اللملی مریوان افزود: تئاتر "بازمانده" تک بازیگر است و زحمت بازیگری آن برعهده "عزیز زادفر" است. آقای مختارمحمدی هم قبول زحمت کرده و نویسندگی کار را برعهده گرفته اند.

تئاتر خیابانی "بازمانده" به بخش مسابقه جشنواره 15 خرداد راه یافته و از 15 خرداد ماه به مدت سه روز در ورامین، پیشوا و مرقد امام خمینی (ره) اجرا خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار