دیدار عضو شورای شهر گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان

«ناصر گرزین» عضو شورای شهر گرگان با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، با سرهنگ «مسعود جمشیدی» دیدار و پیرامون ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان به گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۲۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ - 20May 2018

دیدار عضو شورای شهر گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستانبه گزارش دفاع پرس از گرگان، «ناصر گرزین» عضو شورای شهر گرگان با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان دیدار و پیرامون ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار «سرهنگ مسعود جمشیدی» اظهار داشت: مهمترین نقش بنیاد حفظ آثار، تبیین و اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس به نسل های آینده است و این درحالیست که دشمن میلیونها دلار هزینه می کند تا با این فرهنگ مقابله کند.

وی در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان، گفت: این مرکز فرهنگی متعلق به شهر و استان است و کمک به آن قطعا منجر به گسترش و توسعه فرهنگ شهر می شود.

در ادامه «ناصر گرزین» بیان داشت: نگاه در شورای شهر، نگاه تقویتی به مراکز فرهنگی است و شهدای گمنام نماد ارزشهای والای ایثار و شهادت هستند و وظیفه همه ماست که در جهت تقویت و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

وی افزود: اعضای شورای شهر گرگان نیز برای تکمیل و بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اتفاق نظر و اهتمام دارند و ان شاءالله با جلساتی که با شهردار گرگان و استاندار محترم استان خواهیم داشت کمک کنیم تا این پروژه رونق بگیرد.

در پایان سرهنگ جمشیدی نیز خواستار استفاده از همه پتانسیل مسئولین استان در راه اندازی پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شد و افزود: در این راستا همت و اهتمام جدی همه مسئولین در جهت ساخت و راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس ضروری و کارساز خواهد بود.

دیدار عضو شورای شهر گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار