دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد هرمزگان خبر داد؛

برگزاری شب شعر دفاع مقدس با حضور سعید بیابانکی/ اجرای بیش از 300 برنامه در سالگرد فتح خرمشهر

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان هرمزگان گفت: بیش از 300 برنامه در ایام سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در استان هرمزگان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ - 20May 2018

برگزاری شب شعر دفاع مقدس با حضور سعید بیابانکی/ اجرای بیش از 300 برنامه در سالگرد فتح خرمشهردریادار دوم پاسدار حبیب الله میرزایی، دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در بندرعباس، اظهار داشت: این مراسم با عنوان روز مقاومت و ایثار، روز پنج شنبه سوم خرداد در سالن شرکت گاز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شب شعر دفاع مقدس با حضور سعید بیابانکی نیز پنجشنبه شب سوم خرداد نیز در شهرک مروارید برگزار خواهد شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان، رونمایی از 3 عنوان کتاب «مجموعه خاطرات اشنوگل»، «شهید که گمنام نمی‌شود» و « از دریا به دریا» از دیگر برنامه های سوم خرداد در بندرعباس عنوان کرد. 

سردار میرزایی بیان داشت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی نمایشگاه عکس خرمشهر در نگارخانه نقطه خط بندرعباس افتتاح می‌شود.

به گفته وی، برپایی نقد کتاب «دامادی خوبان»، مسابقات ورزشی، عطر افشانی گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام را بخش دیگری از برنامه‌های سوم خرداد در استان هرمزگان اعلام کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد در هرمزگان با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری؛ «آزادسازی خرمشهر به عنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی است» افزود: همه ما باید این حماسه مقاومت و آزادی را همیشه زنده نگه داریم.

میرزایی عنوان کرد: فتح خرمشهر صحنه‌ای از یک برند است که در سایه الطاف الهی، با عنصر ولایت فقیه و ایمان رزمندگان حاصل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان فتح خرمشهر را نشانه‌ای از عظمت خدا دانست و افزود: سوم خرداد روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ کشور است.

بیش از 300 برنامه در ایام سوم خرداد در هرمزگان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار