نوروزی در تشریح جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی:

شورای عالی امنیت ملی مرجع تشخیص تروریسم و فعالیت‌های تروریستی شد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی درباره مباحث مطروحه در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ - 20May 2018

شورای عالی امنیت ملی مرجع تشخیص تروریسم و فعالیت‌های تروریستی شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی درباره مباحث مطروحه در جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: در جلسه امروز لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کلیات این لایحه در صحن علنی رأی آورده بود، ادامه داد: جزئیات این لایحه به تصویب اعضای کمیسیون رسید و برای بررسی در صحن علنی باید به هیئت رئیسه ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی تصریح کرد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی، در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم، شورای عالی امنیت ملی مرجع تشخیص تروریسم و فعالیت‌های تروریستی شد.

نوروزی با اشاره به بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو در این جلسه، اظهار کرد: پیش از این به ترجمه این لایحه ایراد وارد شده بود که قرار شد ترجمه صحیح این لایحه به شورای نگهبان ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ماده 1 قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی هم در این جلسه مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار