شهید شریف:

میروم سر بدهم تا سرفراز باشم

شهید «محمد حسین شریف» در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: «می روم سر بدهم تا سرفراز باشم، پا بدهم تا روی پای خود بایستم، دست بدهم تا راه بیعت با خصم زبون را ببندم، قلب بدهم تا قلب جهان را به تسخیر در آورم.»
کد خبر: ۲۹۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ - 21May 2018

شهید شریف: میروم سر بدهم تا سرفراز باشمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر، واقعه‌ای تاریخی است که هرگز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

در عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۶۱ شروع شد و تا سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر ادامه یافت، شهدای بسیاری خون پاک خود را در راه میهن اسلامی‌مان نثار کردند.

رزمندگان استان یزد هم مثل همیشه با حضور مستمر خود، نقشی را در این واقعه مهم ایفا کردند و این دفاع جانانه به مردم ولایی یزد لاله‌های سرخی را هدیه کرد.

در همین راستا به معرفی برخی از این شهدای والامقام می‌پردازیم.

شهید «محمد حسین شریف»

متولد بیست و دوم فروردین ماه 1341 یزد و نهم اردیبهشت ماه 1361 با سمت تبلیغات در خرمشهر به شهادت رسید اما پیکرش مدتها در منطقه بر جای ماند تا پنجم اسفندماه 1373 پس از تفحص به خانواده اش تحویل شد.

از وی وصیت نامه ای بر جای مانده است که در ادامه با هم مرور می کنیم:

 از امامم علی آموختم درسم را و با هل من ناصر ینصرنی انتخاب کردم، راهم را  راهی که ابتدایش الله و انتهایش الله است.

  انالله وانا الیه راجعون

در این سرزمین گرم خوزستان و در جنگ حق و باطل ندای هل من ناصر ینصرنی حسین از کربلا به گوش می رسد که حسینیان زمان را به نبرد می طلبد و بانگ خروش سلاله پاکش خمینی کبیر را می شنوم که ای مسلمین جهان به داد اسلام برسید و در این میان خویش را مسئول میدانم تا با قطره قطره خون خود نظام جمهوری اسلامی را مستحکم و با تنها سرمایه ام جان امامم را یاری کنم.

 میروم سر بدهم تا سرفراز باشم، پا بدهم تا رو پای خود بایستم، دست بدهم تا راه بیعت با خصم زبون را ببندم، قلب بدهم تا قلب جهان را به تسخیر در آورم؛ اکنون که  آخرین روزهای عمرم را می گذرانم و با حیات جاوید فاصله چندانی ندارم وصیت می کنم در مقابل تو طئه های دشمن بایستید زیرا دشمن بعدا از هر شکست دست به توطئه جدید می زند  تا شکست خودش را جبران کند، پس وحدت کلمه خویش را حفظ کنید و تحت رهبری امام توطئه آن ها را خنثی کنید.پ

در نماز جماعت  و مساجد حضور یابید، در دعای کمیل و ندبه شرکت کنید و فراموش نکنید که دعا برنده ترین حربه شیعه در طول تاریخ بوده است. قرآن و نهج البلاغه را بخوانید پیام انقلاب را و به طور کلی انتشارات سپاه را مطالعه کنید و بر اساس موضع گیری های سپاه موضع گیری کنید، اسلام فقاهت را تبلیغ و تایید و پشتیبانی کنید که مملکت بدون روحانی همچون مملکت بدون طبیب است کتاب های شهید مطهری را مطالعه کنید دعای خدایا خدایا تا اقلاب مهدی خمینی را نگه دار را فراموش نکنید  روزه مستحبی دو شنبه و پنج شنبه را بجا آورید نماز شب را بخوانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار