سرهنگ رازقی:

40 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی «موتورسواران» هستند

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: 40 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی مربوط به موتورسواران است.
کد خبر: ۲۹۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 21May 2018

40 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی مربوط به موتورسواران استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمد رازقی» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام وضعیت ترافیکی دوشنبه 31 اردیبهشت اظهار داشت: با توجه به اینکه بار ترافیکی از ساعت 6:30 صبح در اکثر معابر شروع می‌شود، تا ساعت 9 صبح بار ترافیکی تخلیه و وضعیت ترافیک به حالت عادی می‌رسد و شاهد افزایش سرعت در معابر به خصوص در بزرگراه‌ها هستیم.

رازقی در همین رابطه افزود: در روز‌های گذشته چندین مورد تصادف جرحی در حاشیه بزرگراه‌ها داشتیم که علت آن عدم توجه به جلو و عدم رعایت سرعت مطمئنه به خصوص از سوی موتورسیکلت‌هاست. لازم است وسایل نقلیه خصوصاً در زمانی که هوا تاریک است، نسبت به رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه مقید باشند.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 درصد فوتی‌های سوانح رانندگی در سال گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده، به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: با توجه به اینکه موتورسیکلت در معرض برخورد و واژگونی سریع است، به راکبین موتورسیکلت توصیه می‌شود حتماً در محور‌های بزرگراهی سرعت مطمئنه را رعایت کنند، از کلاه ایمنی استفاده نمایند و از خطوط اضطرار و تونل‌ها عبور نکنند تا از وقوع سوانح رانندگی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار