آخرین تحولات سوریه؛

ارتش سوریه در پی پاکسازی جنوب دمشق/ آخرین مرحله آزادسازی کامل حجرالاسود کلید خورد

رسانه‌های سوریه گزارش دادند که نیرو‌های ارتش این کشور در آخرین مرحله آزادسازی کامل شهر حجرالاسود در حومه جنوبی دمشق قرار گرفته‎اند.
کد خبر: ۲۹۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 21May 2018

آخرین مرحله آزادسازی کامل حجرالاسود کلید خورد/ ارتش سوریه در پی پاکسازی جنوب دمشقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، رسانه‌های سوریه گزارش دادند که نیرو‌های ارتش این کشور در آخرین مرحله آزادسازی کامل شهر حجرالاسود در حومه جنوبی دمشق قرار دارند.

نیرو‌های ارتش سوریه در حال حاضر عملیات پاکسازی مناطق شمالی شهر حجرالاسود از وجود تروریست‌ها را ادامه می‌دهند و بر اساس گزارش خبرگزاری سانا تاکتیک‌های گوناگون برای پاکسازی ساختمان‌ها، تونل‌ها و گودال‌های حفر شده در این مناطق به کار گرفته شده است.

نیرو‌های سوری با هدف آزادسازی کامل شهر حجرالسود، عملیات خود برای مختل کردن پیشروی تروریست‌ها و عقب راندن آن‌ها را ادامه می‌دهد.

روز شنبه نیرو‌های ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن‌ها پیشروی گسترده‌ای را در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها در جنوب دمشق داشته و چندین محله را به کنترل خود در آوردند.

مهم‌ترین پیشروی ارتش سوریه طی عملیات روز شنبه در محور شمال شرقی حجرالاسود انجام شده که در پی آن خیابان عروبه و مسجد وسیم از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است.

در پی این پیشروی‌ها ارتش سوریه تنها صد‌ها متر با محاصره کامل تروریست‌ها در حجرالاسود فاصله دارد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار