جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی:

پلیس افتخاری، ظرفیت بالقوه مردمی در پشتیبانی از ماموریتهای پلیس است

جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی، پلیس افتخاری را ظرفیت بالقوه در کشور دانست و گفت: با برنامه ریزی و سازماندهی صحیح می توانیم از این نیرو به نحو مطلوب در راستای انجام و اجرای بهینه ماموریتها بهره گیری کنیم.
کد خبر: ۲۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 24September 2014

پلیس افتخاری، ظرفیت بالقوه مردمی در پشتیبانی از ماموریتهای پلیس است

به گزارش دفاع پرس، سردار "حبیب الله جان نثاری" جانشین پلیس ویژه نیروی انتظامی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، افزود: این هفته، یادآور ایثار و از خود گذشتگی مردان، مردی است که برای آسایش، آزادی، امنیت و عزت کشور عزیز مان تمام هستی خود را فدا کردند.

وی اضافه کرد: آن هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی هرچه در توان داشتند برای دفاع از کشور و دین هزینه کردند تا یک وجب از این خاک به دست هیچ بیگانه ای نیفتد از سوی دیگر همواره این مردم بودند که در تمام عرصه ها یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند.
 
جان نثاری با اشاره به ماموریت های متنوع نیروی انتظامی، درباره سازماندهی و تشکیل واحد پلیس افتخاری یگان ویژه، گفت: استفاده و بکارگیری ظرفیتهای مردمی در انجام و اجرای ماموریتهای انتظامی از اهداف راه اندازی پلیس افتخاری به شمار می آید.
 
وی با اشاره به فعالیت پلیس افتخاری، گفت: می توانیم با برنامه ریزی های سازمانی، اجتماعی و فرهنگی در شرایط و ماموریت های خاص در کنار ماموریت های محوله یگان ویژه از این ظرفیت بهره گیری کنیم.
 
این مقام انتظامی، برنامه ریزی و بهره گیری از توان و ظرفیت این واحد در مجموعه های ورزشی و طرح دریا را از دیگر برنامه های پیش روی پلیس افتخاری دانست.
 
جان نثاری، عصر نبرد فیزیکی و میدانی سخت را تقریبا تمام شده دانست و گفت: امروز، عرصه دانش و تقابل فکر و اندیشه است و پیروز میدان نبرد کسی است که دانش بیشتر و اطلاعات بیشتری نسبت به دشمن داشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها