سردار فلکی خبر داد؛

گردهمایی رزمندگان تیپ نینوا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرمانده تیپ ادوات لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان و خانواده شهدای تیپ نینوا در حسینیه سپاه سیدالشهدا (ع) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گرد هم می‌آیند و به خاطره‌گویی از این عملیات می‌پردازند.
کد خبر: ۲۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ - 21May 2018

گردهمایی رزمندگان تیپ نینوا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهرسردار «محمد فلکی» فرمانده تیپ ادوات (نینوا) لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از برگزاری مراسم افطاری ویژه خانواده شهدا و رزمندگان تیپ نینوا در روز سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: از حدود 15 سال پیش تا کنون در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری با حضور خانواده خانواده شهدا و رزمندگان تیپ نینوا برپا می‌شود، که مراسم امسال به دلیل تقارن سوم خرداد با ماه رمضان، در این روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با خاطره‌گویی رزمندگان عملیات بیت المقدس و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده شهدا همراه خواهد بود. همچنین روایتی از آزادسازی خرمشهر و رشادت رزمندگان بیان می‌شود.

فلکی خاطرنشان کرد: مراسم افطاری خانواده شهدا و رزمندگان تیپ نینوا ساعت 19 در حسینیه سپاه سیدالشهدا (ع) واقع در شهرری، میدان نماز، خیابان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار