قرائت یک جزء قرآن به نیابت از حماسه‌آفرینان خرمشهر در یادمان شهدای هویزه

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه گفت: ایام عملیات بیت المقدس در سال جاری مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، از این رو یک جزء قرآن در روز سوم خرداد ماه به نیابت از شهدای این عملیات قرائت خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 21May 2018

قرائت یک جزء قرآن به نیابت از حماسه‌آفرینان خرمشهر در یادمان شهدای هویزه«میلاد کریمی» دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به اینکه قصه حماسه هویزه با آزادی خرمشهر گره خورده است، اظهار داشت: رزمندگان هویزه جهت پس گرفتن عروس شهرهای جنوبی ایران (خرمشهر) در روزهای نخست جنگ تحمیلی رشادت‌های زیادی انجام دادند و سرانجام حماسه هویزه را با نثار جانشان آفریدند. از این رو حماسه هویزه و حماسه خرمشهر با یکدیگر گره خورده است.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم عملیات بیت المقدس هویزه آزاد شد. از این رو ویژه برنامه‌ای جهت بزرگداشت شهدای این عملیات هر ساله در یادمان شهدای هویزه برگزار می‌شود. خاطره‌گویی از شهدای هویزه و شهدای عملیات بیت المقدس، غبارروبی از مزار شهدا و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از جمله برنامه‌های این روز است.

کریمی خاطرنشان کرد: ایام عملیات بیت المقدس در سال جاری مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، از این رو یک جزء قرآن در روز سوم خرداد ماه به نیابت از شهدای این عملیات قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها