مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

مشارکت با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بر مشارکت هر چه بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 21May 2018

مشارکت با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: این اداره‌ کل به منظور حفاظت و بهره‌برداری از ارزش‌های دفاع مقدس و جلوگیری از انحراف و به فراموشی سپرده شدن آن دوران، اقداماتی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می‌کنیم با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مشارکت داشته باشیم، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی مهم که وظیفه آن پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است، مد نظر ما بوده و امیدواریم بتوانیم همکاری‌های خوبی را با این دستگاه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

«منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: مجموعه کارهایی که بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه به عنوان نهادهای انقلابی کشور انجام می‌دهند با یکدیگر هم‌افزایی داشته و همه یک هدف و یک نگاه داریم و باید برای رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمندمان دست به دست هم دهیم.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.

همکاری و تعامل در خصوص تبادل اسناد مربوط به دفاع مقدس، برگزاری همایش‌های مشترک با موضوع دفاع مقدس، مشارکت مؤثر در چیدمان هنری و تأمین محتوای موزه‌های شهدا و باغ موزه های دفاع مقدس، لحاظ کردن درس آشنایی با دفاع مقدس در دوره‌های آموزشی کارکنان، مشارکت مؤثر در برگزاری جشنواره‌ها و نشست‌های نقد و بررسی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس و مشارکت در اجرای طرح‌های پژوهشی و حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور از جمله مفاد این تفاهم‌نامه بود.

مشارکت مؤثر در برگزاری جشنواره‌های ادبی، هنری و همچنین کنگره‌های سراسری شعر دفاع مقدس، مشارکت مؤثر در تهیه و چاپ آثار هنری و ادبی و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و مراکز دانشگاهی در حوزه دفاع مقدس، مستندسازی نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفاع مقدس با همکاری اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کمک به فضاسازی، اطلاع‌رسانی و برنامه‌سازی مناسبت‌های دفاع مقدس از جمله سالروز آزادسازی خرمشهر، هفته دفاع مقدس و غیره و مشارکت در اجرای طرح‌های تبلیغات محیطی و هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها