فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان:

سوم خرداد مظهر همبستگی و انسجام ملی است

سرهنگ دوم پاسدار «مهرداد رحیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان گفت: سوم خرداد یادآور رشادت‌های رزمندگان غیور ایرانی اسلامی در دفاع از میهن عزیزمان و مظهر همبستگی ملی است.
کد خبر: ۲۹۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 21May 2018

سوم خرداد مظهر همبستگی و انسجام ملی است به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهار محال وبختیاری؛ در آستانه فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، سرهنگ دوم پاسدار «مهرداد رحیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی اظهار داشت: سوم خرداد نشانه اوج همبستگی و انسجام ملی در روزهای سخت جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: سالروز فتح خرمشهر قهرمان، بارزترین جلوه نصرت‌ الهی و برگ زرینی در تاریخ  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ دوم پاسدار «مهرداد رحیمی» در ادامه گفت: سوم خردادماه یادآور از خودگذشتگی ها، رادمردیها و ایثارگری های مردان مردی است که با تمام هستی خود از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی زیر چکمه های شیطانی دژخیمان زمان غصب شود.

فرمانده ناحیه سامان ادامه داد: بی شک سوم خرداد مدال افتخار شیرمردان بی ادعایی است که آوازه نام و نشانشان به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و متمدن طنین انداز شد و بر قله رفیع شرف و مردانگی به ثبت رسید.

وی خاطر نشان کرد: بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه وآله وسلم) بود، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار