مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

رونمایی از مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» در یوم الله سوم خرداد

«مهدی پاک» گفت: مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» قرار است با پایان یافتن مراحل فنی خود، سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از شبکه های مختلف سیما روی آنتن برود.
کد خبر: ۲۹۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ - 21May 2018

رونمایی از مستند سینمایی«از آزادی تا آبادی» در یوم اله سوم خردادبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «مهدی پاک» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» به کارگردانی «محمد دیندار» و محصول گروه مستند روایت فتح با پایان یافتن مرحله تدوین و صداگذاری آماده پخش است.

پاک گفت: «از آزادی تا آبادی» روایتی از مقاومت ۴۵ روزه مردم خرمشهر است و سعی دارد مخاطب را با حال و هوای آن روزها و مقاومتی که منجر به آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق شد، آشنا کند.

مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از حرکت های خوب و ارزشی هنرمندان استان در حوزه دفاع مقدس، افزود: این مستند علاوه بر به تصویر کشیدن آزادسازی خرمشهر، سعی دارد مسایل خرمشهر را پس از دوران جنگ مورد کنکاش قرار دهد و با هدف آسیب شناسی، راه برون رفت از آن را مطرح کند.

خاطر نشان می شود؛ مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» قرار است با پایان یافتن مراحل فنی خود، سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از شبکه های مختلف سیما روی آنتن برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار