دلاوران بیت‌المقدسی (۲)؛

شهید عزادار نمی خواهد، دنباله رو راهش را می خواهد

شهید «خلیل ملاطاهری» در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: امیدوارم که من به آرزوئى که دارم برسم و شما هم براى من ناراحت نباشید و بدانید شهید عزا دار نمى‌خواهد، بلکه دنباله رو می خواهد.
کد خبر: ۲۹۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 22May 2018

شهید عزادار نمی خواهد ، دنباله روی راهش را می خواهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، شهید «خلیل ملاطاهری» در سال 1340 در روستای دربند از توابع استان مرکزی دیده به جهان گشود و در حالی که به عنوان  فرمانده گردان روح الله لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشت در ردیف پرستویان پرکشیده و دلاوران بیت المقدس قرار گرفت و برای همیشه جاودان شد که در زیر فرازی از وصیتامه این شهید والامقام را می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

مادر و برادران و خواهران و همسر مهربانم پس از سلام امیدوارم که من را ببخشید زیرا من زمانی که  این راه را انتخاب کردم شناخت کامل نسبت به راهم داشتم و آگاهانه آمدم و امیدوارم که من به آرزوئى که دارم برسم و شما هم براى من ناراحت نباشید، چون شهید عزا دار نمى‌خواهد بلکه دنباله رو راهش را می خواهد. 

امیدوارم که خداوند توفیق داده باشد در مدت که در سپاه پاسداران بودم، مسئولیت خود را خوب انجام داده باشم.

در پایان از مسئولین مى‌خواهم که اگر من در این راه عزیز شهید شدم خانه‌اى که بنیاد مسکن به من داده بود آنرا بدهند به یک فرد مستضعف و مادرم و همسرم هم بروند در ده دربند کنار برادرانم و خواهرانم. از خدا می خواهم که به همسر عزیزم صبر دهد. اگر جنازه‌ام آمد خمین آنرا در دربند به خاک بسپارید. شهادت شیوه‌ مردان دین است. به امید دیدار در کربلا.

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ان الله یحب الصابرین و یحب المتقین»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار