مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

بازدید از موزه دفاع مقدس همدان سوم خرداد رایگان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر بازدید از مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 22May 2018

بازدید از موزه دفاع مقدس همدان سوم خرداد رایگان استسردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام مدافع حرم و سردار شهید «حسین همدانی» اظهار داشت: امروز بدون شک هر آنچه که داریم همه و همه به برکت خون شهدای گران‌قدر انقلاب و دفاع مقدس است.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد بیانگر از خودگذشتگی، ایثار، اقتدار و مقاومت این ملت بزرگ در برابر دشمنان ایران اسلامی است، از این رو سوم خرداد در تقویم به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت غیور ایران اسلامی نام گذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس همدان یادآور شد: همزمان با فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان، بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان در روز پنج‌شنبه 3 خرداد برای عموم مردم و ولایتمدار همدان و همه هموطنان رایگان خواهد بود.

سردار ظفری در پایان یادآور شد: خاطره گویی توسط راویان دفاع مقدس و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و پخش فیلم و نماهنگ با موضوع آزادسازی خرمشهر، شهدای والامقام استان همدان و مدافعان حرم از جمله برنامه‌های اجرایی در روز سوم خرداد در این مجموعه بزرگ فرهنگی است.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 16:30 الی 19 پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها