پدر و مادر عزیزم هجرت من از روی شناختم به اسلام بوده است

شهید «احمد پارسائیان» در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: پدر ومادر عزیزم! این هجرت که من کرده‌ام از روی آن شناختی بود که به اسلام داشتم و شناخت خودم بود که به این راه بزرگ آمدم، چون هرچه فکر کردم دیدم که باید فداکاری کرد و جان فدا کرد تا اسلام زنده بماند.
کد خبر: ۲۹۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 22May 2018

پدر و مادر عزیزم هجرت من از روی شناختم به اسلام بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «احمد پارسائیان» بیستم فروردین‌ماه سال ۱۳۳۷ در یزد متولد شد و دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۱ نیز با آر.پی.چی زن و معاون دسته در «دوکوهه» اندیمشک به شهادت رسید، اما پیکرش هجده روز در منطقه بر جای ماند و بعد از آن خاکسپاری شد؛ از وی وصیت نامه‌ای بر جای مانده است که در ادامه مرور می‌کنید:

خدایا تو را به سردار شهیدان قسم می‌دهم [که] به ما توفیق بده تا خالصانه‌تر در درگاهت بیاییم

سلام بر رهبر کبیر انقلاب که این مرد خدا توانست با آن روح عظیم خود، آن‌چنان در مقابل ابرمردان بایستد و اسلام را بار دیگر تازه کند.

و سلام به ملت غیور ایران که با گفتن «لبیک» به امام خود و با حرکت کردن در راه امام، قدرت اسلام را به جهان نشان دادند؛ و سلام بر پیکر پاک شهیدان که مانند شمع سوختند و روشنایی بر جا گذاشتند و آن‌چنان جنگیدند که دنیا در مقابل آن‌ها ساکت است.

پدر و مادر عزیزم! این هجرت که من کرده‌ام از روی آن شناختی بود که به اسلام داشتم و شناخت خودم بود که به این راه بزرگ آمدم، چون هرچه فکر کردم، دیدم که باید فداکاری کرد و جان فدا کرد تا اسلام زنده بماند، پس از شما می‌خواهم که در مرگ من به سوگ ننشینید و شادی کنید...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار