حاجی‌دلیگانی:

لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم از دستور کار خارج نشود آبستراکسیون می‌کنیم

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم از دستور کار مجلس خارج نشود صحن مجلس را ترک خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ - 22May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دستور کار مجلس برای بررسی لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم اظهار داشت: امروز یک روز مهم و تاریخی در مجلس است از این جهت که الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم الحاق به یک پیمان استعماری است و لذا تدابیری را اندیشیده‌ایم که و از رئیس‌ مجلس خواسته‌ایم تا این لایحه را از دستور کار مجلس خارج کند.

وی افزود: اگر رئیس لایحه مذکور را از دستور کار مجلس خارج نکند ما به وظیفه انقلابی خود عمل خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت در مجلس شورای اسلامی و به نام مجلس یک پیمان استعماری به تصویب برسد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اظهارات مداخله‌جویانه و سلطه‌گرایانه وزیر امور خارجه آمریکا درباره ایران تصویب این لایحه درواقع استقبال از این رفتارها و اظهارات است و ما خادمین ملت با یاری خدا اجازه نخواهیم داد که این خیانت در حق ملت ایران صورت پذیرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا این لایحه مذکور از دستور کار مجلس خارج شود و اگر رئیس‌مجلس به این خواسته منطقی گردن نگذارد ماندن در مجلس را برای خود جایز نمی‌دانیم و به هنگام رای‌گیری برای آن آبستراکسیون کرده و صحن را ترک می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار