جلیل مختار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حماسه فتح خرمشهر ماندگارترین حادثه تاریخی ایران است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه فتح خرمشهر یکی از پر افتخارترین مقاطع دوران جنگ تحمیلی است که با نصرت الهی، وحدت و همدلی مردم و مجاهدت رزمندگان شکل گرفت.
کد خبر: ۲۹۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 22May 2018

حماسه‌ی فتح خرمشهر ماندگارترین حادثه تاریخی ایران است

جلیل مختار سخنگوی کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه غرورآفرین رزمندگان اسلام، اظهار داشت: هر ملتی در طول تاریخ خود حوادثی را در پیش‌رو دارد که گذر از این حوادث با وحدت و همدلی پدید می‌آید.

وی ادامه داد: حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر ماندگارترین حادثه تاریخی است که برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و شرف ایران اسلامی به وقوع پیوست.

این نماینده مجلس اضافه کرد: حماسه فتح خرمشهر یکی از پر افتخارترین مقاطع دوران جنگ تحمیلی است که با نصرت الهی و مجاهدت رزمندگان شکل گرفت.

مختار با بیان اینکه گرامیداشت این حماسه عظیم بایستی باشکوه انجام شود، افزود: باید شرایطی فراهم شود که جوانان با شوق و اشتیاق خاص در اینگونه برنامه ها حضور پیدا کنند تا بهتر با دفاع مقدس آشنا شوند.

وی عنوان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور حماسه مردانی است که با جان و دل برای دفاع از وطن در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و یک وجب از خاک عزیزمان را به دشمن واگذار نکردند. این شجاعت و غیرت بایستی برای نسل‌های حال و آتی به‌خوبی انعکاس داده شود.

نماینده مردم آبادان در خانه ملت تصریح کرد: تبیین دستاوردها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های جدید جامعه و تلاش در جهت حفظ و نشر آن بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها