حمایت از کالای ایرانی (۱۰)؛

اجلاسیه تبیین «حمایت از کالای ایرانی» در زاهدان برگزار شد

اجلاسیه تبیین شعار «حمایت از کالای ایرانی»، صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات مجتمع «شهید لکزایی» زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ - 22May 2018

اجلاسیه تبیین «حمایت از کالای ایرانی» در زاهدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اجلاسیه تبیین شعار سال ۱۳۹۷ با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات مجتمع «شهید لکزایی» زاهدان با حضور بانوان شاغل ادارات برگزار شد.

در این مراسم، «محمود جعفری» رئیس بسیج سازندگی سپاه استان سیستان و بلوچستان، طی سخنانی اصلی‌ترین هدیه دشمن را جنگ اقتصادی دانست و اظهارداشت: اگر ضعف در تولید برطرف نشود، حمایت از کالای ایرانی انجام نخواهد شد.

وی افزود: هر ایرانی باید احساس مسئولیت داشته باشد و جوان‌های ایرانی باید به کار در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و کارآفرینی‌ها افتخار کنند و به دنبال پست‌های اداری نباشند.

جعفری در ادامه، شناسایی و تمرکز بر فعالیت و زنجیره‌های اقتصادی مزیت‌دار کشور، زنده کردن تولید داخل، پرهیز از واردات و ورود کالا‌های ضعیف خارجی، شرط انتقال فناوری در معاهدات، پرهیز از هدر دادن منابع مالی کشور، دانش بنیان شدن بخش‌های مهم کشور، مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز، احیای بخش‌های نیمه کاره و معطل مانده، نگاه ویژه به صنایع متوسط و کوچک و نیز ارتقای بهره‌وری انرژی را ۱۰ اقدام جهت حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار