مدیرکل راه آهن استان قم:

نقش‌آفرینی در دفاع مقدس از افتخارات «راه آهن» است

«محسن اعتماد» گفت: حضور و نقش آفرینی راه آهن در سال‌های دفاع مقدس، از افتخارات این مجموعه است و شایسته است در بحث محتوایی، جانمایی مناسبی برای معرفی فعالیت‌های راه آهن در طول جنگ تحمیلی در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۲۹۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 22May 2018

نقش آفرینی «راه آهن» از افتخارات دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «محسن اعتماد» مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان اظهار داشت: راه آهن در طول سال‌های دفاع مقدس نقش آفرینی‌های اثربخشی در زمینه انتقال کاروان‌های رزمندگان اسلام داشته است.

وی با اعلام آمادگی کامل در زمینه ارائه اسناد فعالیت راه آهن در سال‌های دفاع مقدس، افزود: شایسته است در بحث محتوایی و موزه‌آرایی به‌خصوص در حوزه اعزام کاروان‌ها و انتقال تجهیزات موردنیاز رزمندگان اسلام، بخش ویژه‌ای برای این مجموعه در موزه دفاع مقدس استان پیش بینی شود.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در جریان این بازدید، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم ظرفیتی مناسب برای بیان نقش‌آفرینی راه آهن جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس است و ضرورت دارد خدمات راه آهن و پشتیبانی این شرکت از رزمندگان اسلام به‌عنوان یکی از اسناد افتخار به مردم معرفی شود.

وی همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های استان قم به‌خصوص راه آهن را موجب تسریع در بحث موزه‌آرایی و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار