دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد خوزستان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۲۷۰۰ برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان

«محمد علی‌پور» گفت: به مناسبت حماسه‌های سوم و چهارم خردادماه، بیش از ۲۷۰۰ برنامه در استان خوزستان برگزار می‌شود تا رشادت‌های مردم خوزستان برای نسل جدید به ودیعه بماند.
کد خبر: ۲۹۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 22May 2018

برگزاری بیش از 2700 برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، نشست خبری ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان خوزستان مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، امروز (سه‌شنبه) در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «محمد علی‌پور» دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان خوزستان در این نشست، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خرمشهر به واسطه این رخداد تاریخی، به‌عنوان نماد و سمبل مقاومت و ایثارگری ملت ایران برای همیشه در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

وی افزود: خرمشهر سند زنده‌ای از شعار «ما توانستیم» است. وقتی استکبار جهانی به همراه ده‌ها کشور دیگر نتوانست حتی یک وجب از این سرزمین مقدس را اشغال کند، لذا این شعار که امسال بر تارک بیلبوردهای‌مان نصب شده است را ما سال‌ها پیش و در دوران دفاع مقدس در عمل محقق کردیم و به دنیا نشان دادیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از اجرا شدن بیش از ۲۷۰۰ برنامه در سوم و چهارم خردادماه در این استان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها در قالب‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سراسر استان به انجام خواهد رسید و هدف از انجام آن‌ها این است که به نسل جدید و جوان کشور بگوییم که چه کسانی در عملیات ظفرمند «بیت‌المقدس» و دیگر عملیات‌ها خماسه‌ها آفریدند تا ما امروز بتوانیم سایه اقتدار و آسایش را بر آسمان کشور عزیزمان لمس کنیم.

وی شاخص‌ترین برنامه‌های بزرگداشت سوم خردادماه در استان خوزستان را برگزاری صبح‌گاه مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهر‌های مختلف برای بیعت مجدد با رهبر کبیر انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی تربت پاک شهدا، تجلیل از زنان پیشکسوت، همایش فاتحان خرمشهر، ارائه خدمات رایگان پزشکی، برگزاری نمایشگاه کتاب و رونمایی از سه عنوان کتاب دفاع مقدس در حوزه زنان و چندین مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی دانست و خواستار حضور اقشار مختلف به‌خصوص جوانان در این برنامه‌ها شد.

سردار علی‌پور همچنین به نقش بی‌بدیل و مقاومت مردم دزفول در سالروز چهارم خردادماه نیز اشاره داشت و گفت: مردم قهرمان و شهیدپرور دزفول، زندگی با طعم موشک را لمس کردند تا نام‌شان برای همیشه تاریخ به‌عنوان شهر مقاومت و پایداری ثبت و ضبط شود.

وی شاخص‌ترین برنامه‌های روز چهارم خردادماه را دیدار با امام جمعه دزفول و تجدید پیمان با رهبر انقلاب، جشنواره خاطره‌نویسی، همایش شعر گویشی دزفولی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای موشکی و غبارروبی از تربت مطهر شهدا دانست و انتشار جانفشانی مردم دزفول در این ایام الله را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها