فرمانده سپاه ناحیه «نهاوند» خبر داد؛

مستند شهید «احمد شوهانی» در نهاوند رونمایی می‌شود

«کامران کریمی» گفت: همزمان با فرارسیدن ایام بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، مستند شهید مدافع حرم «احمد شوهانی» رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 22May 2018

مستند شهید «احمد شوهانی» در نهاوند رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع پرس از همدان، «کامران کریمی» فرمانده سپاه ناحیه «نهاوند» با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای مدافع حرم، با اشاره به رونمایی از مستند شهید والامقام مدافع حرم «احمد شوهانی» همزمان با فرارسیدن ایام بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: این مستند روز چهارشنبه دوم خردادماه در محل سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «نهاوند» رونمایی می‌شود.

وی افزود: در این مستند بخش‌های مختلفی از زندگی شهید «احمد شوهانی» به تصویر کشیده شده است تا مردم با ویژگی‌های این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند.

کریمی همچنین با اشاره به این‌که نسل جوان در جامعه امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن در قالب جنگ نرم نیازمند واکسینه شدن در برابر تهدیدات است، بیان داشت: باید جوانان خود را از بلایای این جنگ فرهنگی نجات دهیم.

وی با بیان این‌که بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در سپاه ناحیه «نهاوند» برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌ شهدا، سرکشی به خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه افزود: ویزیت رایگان مردم روستاهای محروم، برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس و اجرای صبح‌گاه مشترک نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان هم‌زمان با سوم خرداد برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید «احمد شوهانی» اهل شهر «برزول» از توابع شهرستان «نهاوند» و از نیرو‌های تیپ «انصارالحسین (ع)» همدان بود که چندین مرتبه به عنوان مدافع حرم برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش عازم سوریه شده بود و در نهایت در روز هفتم بهمن‌ماه سال گذشته و در درگیری با نیرو‌های تکفیری داعش در منطقه «ازگله» استان کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها