مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی از اتفاقات فرهنگی تأثیرگذار است

حجت‌الاسلام رضایی گفت: کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی یکی از اتفاقات فرهنگی تأثیرگذار است که می‌تواند زمینه‌ساز تحول فرهنگی در این استان باشد.
کد خبر: ۲۹۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 22May 2018

کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی از اتفاقات فرهنگی تأثیرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد رضایی» در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری اتفاقات فرهنگی مهمی در این استان رخ خواهد داد، اظهار داشت: کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی یکی از این اتفاقات فرهنگی تأثیرگذار است که می‌تواند زمینه‌ساز تحول فرهنگی در خراسان جنوبی باشد.

وی افزود: فعالیت ۱ هزار و ۸۰ طلبه در خراسان جنوبی، وجود شش پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مساجد بیرجند و برگزاری ۲ هزار جلسه رسمی قرآن کریم، ظرفیت‌هایی هستند که می‌توان از آن برای ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مختلف مذهبی بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که باید برای شادی‌های سالم در بین توده‌های مردم و افزایش نشاط اجتماعی تدبیری اندیشیده شود، گفت: سازمان‌ها، ادارات و نهادهایی چون حوزه هنری، تبلیغات اسلامی و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه می‌توانند تدابیر و برنامه‌ریزی‌های دقیقی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار