بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۹۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ - 22May 2018

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهربه گزارش دفاع پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: باری دیگر سالروز آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام فرا رسید. دوباره دلاورمردی و ایثار شهیدان، شجاعت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان که چه خوش فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یادآور گردد.

دلاورانی که برای دفاع از اسلام ، قرآن و خاک مقدس میهن اسلامی از جان خود گذشتند و به قله بندگی خداوند رسیدند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است حماسه ای جاوید را رقم زدند.

این بیانیه می افزاید: حماسه عظیم سوم خرداد با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی در تاریخ افتخارات ملی ثبت شد و به برگ زرینی در صحیفه انقلاب اسلامی بدل گشت تا در همان سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت، امنیت و اقتدار ایران را به رخ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشاند و تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وادارد.

فرزندان برومند خمینی کبیر(ره) با اقتداء به ولی امر زمان خویش، طی هشت سال دفاع مقدس به ویژه با خلق حماسۀ بی بدیل آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 از امتحان الهی سربلند و سرافراز بیرون آمدند تا امروز نسل جوان ایران اسلامی با الگوبرداری و تأسی از آن همه ایثار و جانفشانی در پاسداری از انقلاب اسلامی بکوشند و صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی را شهره آفاق گردانند.

در پایان این بیانیه آمده است: درود بر آنان که مردانه جنگیدند و جاودانه شدند، این روز بزرگ را که به برکت آن رشادت ها و ایثارگری ها در تاریخ زرین انقلاب خلق شده را گرامی می داریم و به ارواح ملکوتی شهدای گرانقدرمان درود می فرستیم و بیعتی دوباره می کنیم با خون پاکشان که در ظل ولایت ولی عزیزمان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای( مد ظله العالی ) در همان مسیر باقی خواهیم ماند. یادشان گرامی و راهشان جاوید و پر رهرو باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار