نمایی زیبا از بزرگ‌ترین سفره افطار جهان اسلام در حرم مطهر رضوی+ فیلم

سید ابراهیم رئیسی با اشتراک تصاویری فوق‌العاده از بزرگ‌ترین سفره افطار جهان اسلام در مشهد مقدس، صفحه اینستاگرامش را به‌ روزرسانی کرد.
کد خبر: ۲۹۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 22May 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس،رهبر معظم  انقلاب تاکید ویژه‌ای  بر موضوع افطاری ساده دارند و  به دنبال بسط فرهنگ افطاری ساده و فرهنگ‌سازی در این زمینه هستند؛ افطاری ساده از طرفی در نقطه مقابل «افطاری مسرفانه» قرار دارد که ناشی از سبک زندگی مصرف گرای افراد است، و از طرفی دیگر باعث فراگیری فرهنگ «انفاق»، یعنی انتقال توجه از «خود» به «دیگران»، و در نتیجه تغییر فضای شهری می شود.

پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب به برگزاری مراسم افطاری ساده، در ایام ماه مبارک رمضان هرشب  زائران هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی میهمان سفره افطاری این امام  رئوف هستند. در همین زمینه سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی تصاویری فوق العاده زیبا از بزرگترین سفر افطار جهان اسلام در حرم مطهر رضوی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

گفتنی است؛ به دستور حجت الاسلام رئیسی روزانه دعوتنامه سفره‌های افطار حضرت رضا (ع)در مناطق حاشیه شهر توزیع و علاوه بر آن تا پایان ماه مبارک رمضان روزانه غذای گرم توسط معاونت امداد مستضعفین آستان قدس در این مناطق توزیع می‌شود.

نمایی زیبا از بزرگ‌ترین سفره افطار جهان اسلام در حرم مطهر رضوی +فیلم

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار