همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر؛

خانواده نخستین شهید شهرستان «دنا» تجلیل می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان «دنا» گفت: همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر از خانواده شهید «علیرضا بسطام» نخستین شهید شهرستان دنا تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ - 22May 2018

خانواده نخستین شهید شهرستان «دنا» تجلیل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سی‌سخت، سرهنگ «علی ستوده‌نیا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا عصر امروز در نشست با خبرنگاران با گرامی‌داشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت و ایثار است که رزمندگان جان بر کف انقلاب اسلامی بعد از 588 روز، این خاک مطهر را از دشمن پس گرفته و سیلی محکمی بر چهره استکبار نواختند.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی برای فتح خرمشهر، افزود: همزمان با فرمان تاریخی امام راحل و حضور شهیدان بزرگی همچون «صیاد شیرازی» و سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده وقت سپاه پاسداران، عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» آغاز شد و رزمندگان اسلام توانستند دست دشمن را از این خاک کوتاه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با بیان اینکه با انجام حماسه آزادسازی خرمشهر در اوایل جنگ تحمیلی سیلی محکمی بر چهره دشمن نواخته شد، گفت: فتح خرمشهر نماد افتدار، عزت و سربلندی رزمندگان اسلام بود که برای همیشه در تاریخ این انقلاب ماندگار شد.

ستوده‌نیا با بیان اینکه همزمان با سالروز این حماسه تاریخی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان «دنا» اجرا می‌شود، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی و انتظامی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و نصب پرچم ایران اسلامی همزمان با سوم خرداد بر سردر مسجد جامع شهر «سی‌سخت» را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: تجلیل از خانواده شهید «علیرضا بسطام» نخستین شهید شهرستان دنا و تجلیل از رزمنده شهرستان دنا که بیشترین حضور را در دوران دفاع مقدس داشت از دیگر برنامه‌های سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا گفت: همچنین همزمان با سالروز این حماسه غرورآفرین، کلنگ احداث چهار حوزه مقاومت بسیج در چهار نقطه شهرستان «دنا» بر زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار