تماس تلفنی بن سلمان با محمود عباس/ مجروح شدن بن سلمان در کودتای ماه گذشته

خبرگزاری عربستان سعودی از تماس تلفنی ولیعهد این کشور با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد؛ این در حالی است که بن سلمان پس از حوادث کاخ الخزامی همچنان حضوری در برابر رسانه‌ها نداشته است.
کد خبر: ۲۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ - 23May 2018

تماس تلفنی بن سلمان با محمود عباسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، خبرگزاری عربستان سعودی (واس) در خبری اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان روز سه‌شنبه با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفت‌وگو کرده است.

2 روز پیش نیز خبرگزاری «واس» نوشت که محمد بن سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد و وزیر دفاع عربستان در تماس تلفنی با «سباستین کورتس» صدراعظم اتریش، روابط میان 2 کشور در زمینه‌هاى مختلف را بررسی کرد.

با وجود انتشار این خبرها، هنوز ابهاماتی درباره سرنوشت ولیعهد عربستان پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ الخزامی در پایتخت عربستان وجود دارد.

شامگاه 21 آوریل بود که برخی فعالان فضای مجازی قطری و سعودی از وقوع تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه سعودی در منطقه «الخزامی» واقع در شهر ریاض خبر دادند که برای ساعت‌ها ادامه پیدا کرد و فیلم‌هایی از این رخداد نیز در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و در همان زمان بود که برخی از رسانه‌ها از احتمال کودتای برخی از شاهزادگان سعودی و تلاش آن‌ها برای ترور «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی خبر دادند و برخی دیگر نیز، آن را یک عملیات پیچیده امنیتی طراحی‌شده از سوی رزمندگان یمنی در پاسخ به جنایات آل‌سعود در یمن ذکر کردند.

از همان زمان بود که حضور ولیعهد عربستان در انظار عمومی کمرنگ شد و رسانه‌ها گزارشات و سؤالاتی را در خصوص وضعیت وی منتشر کردند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار