بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان؛

پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌هاست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۹۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ - 23May 2018

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهربه گزارش دفاع پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آماده است: امروز ملت با بصیرت و آگاه کشور جمهوری اسلامی در همه اقشار ضمن توجه و پایبندی به آن همه ایثار و رشادت رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس خصوصا حماسه سوم خرداد سال 61 همواره بر این رشادت‌ها ارج نهاده و بر هوشیاری و آمادگی خود اضافه کرده و آماده جانفشانی از تمامی اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها با تاسی از فرامین بنیانگذار نهضت بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده، هستند و خواهند بود.

در این بیانیه گفته شده است: سوم خرداد یک حماسه ملی است. حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است. عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 پیدایش وضعیت نوینی در صحنه سیاسی نظامی جنگ تحمیلی 8 ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد.

در این بیانیه در خصوص تداوم انقلاب و راه شهیدان خاطرنشان شده است: گنجینه دفاع مقدس، ظرفیت راهبردی و ذخیره پایان‌ناپذیر ملت ایران در تداوم انقلاب و راه شهیدان و از عوامل تضمین پیش‌روندگی جمهوری اسلامی به سمت قله‌های شکوهمند عزت و اقتدار جهانی بوده و با فتح خرمشهر معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب و حامیان منطقه‌ای رژیم بعثی عراق شکست خورد.‌

در پایان این بیانیه آمده است: بی‌ترديد آزادسازی خرمشهر يک فصل به ياد ماندنی از حماسه آفرينی مردانی است كه با اتكا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه بر گرفته از تعاليم اسلام ناب محمدی (ص) است، حماسه‌ای جاويد را رقم زدند كه تمامی قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار