فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان:

سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار ملت ایران است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان گفت: سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار ملت بزرگی است که با خودباوری و اراده ملی زیر پرچم خود با تمام توان همچون سدی مستحکم با دستان خالی درسی فراموش‌نشدنی به توطئه‌گران دادند.
کد خبر: ۲۹۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ - 23May 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با حضور فرماندهان و یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی استان، صبح امروز در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد.

سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار ملت ایران است

در این مراسم امیر «مهدی معمارباشی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و بخصوص شهدای عملیات بیت المقدس، اظهار داشت: سوم خرداد یادآور حماسه آفرینی‌های مردمان سرافراز این سرزمین است، مردان و زنانی که از کیان ایران دفاع کردند و مشتاقانه جان بر کف اخلاص نهادند و خون پاکشان در سرزمین‌های جنگ مزین گردید.

وی افزود: سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار ملت بزرگی است که با خودباوری و اراده ملی زیر پرچم خود با تمام توان همچون سدی مستحکم با دستان خالی درسی فراموش نشدنی به توطئه‌گران دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهادگران و بسیجیان همچون ید واحد با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین عملیات را به لحاظ نظامی و سیاسی اجرا و خاک مقدس کشور را از وجود دشمنان پاک کردند و این مهم با مقاومت، همدلی، ایثار و گذشت میسر شد و امروز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی، مردان این سرزمین با اقتدار مثال زدنی بر قله سربلندی ایستاده اند.

در ادامه این مراسم «علی‌اصغر طهماسبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کانون توجه دشمنان انقلاب و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا بوده، هست و خواهد بود زیرا ایران اسلامی به لحاظ مردمی، عقیدتی و نظامی حرف اول را در منطقه می‌زند.

در پایان از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار