برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه

حجت‌الاسلام علی عبدالملکی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه معرفی شد.
کد خبر: ۲۹۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ - 23May 2018
به گزارش دفاع پرس از کردستان، طی مراسمی در حسینیه شهدای سپاه قروه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه معرفی شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام «حسن بابائیان» امام جمعه قروه و حجت‌الاسلام «علیرضا باباشاهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان حضور داشتند.
 
در این مراسم ابتدا سرهنگ محمدرضا حیدری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به تشریح اهمیت جایگاه مسئول نمایندگیه ولی فقیه در سپاه پرداخت و گفت: مجموعه فرماندهی و مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنار یکدیگر و در جهت آرمان و هدفی مشترک قدم برمی‌دارند.
 
 
حسن باباییان امام جمعه قروه حجت‌الاسلام در این مراسم سپاه پاسداران را قلب تپنده انقلاب اسلامی نامید و با تاکید بر نقش سپاه در ایجاد امنیت و آرامش اظهار داشت: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام است.
 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران که با تدبیر و روشن بینی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایجاد شد امروز دشمنان اسلام را سرافکنده و خوار کرده است و از اقتداری مثال زدنی برخوردار است.
 
 
در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه مبارک رمضان یک فرصت الهی است که در اختیار بندگان خدا قرار دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.
 
وی افزود: در ماه مبارک رمضان انسان میهمان لطف و کرم الهی است و در چنین ایامی زمینه خودسازی فراهم می شود.
 
 
در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام مهدی شفیع خانی تجلیل و حجت الاسلام علی عبدالملکی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه منصوب شد.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار