مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

«سوم خرداد» از شیرین‌ترین وقایع دوران دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: «سوم خرداد» از شیرین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین وقایع دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۹۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ - 23May 2018

سوم خرداد از شیرین‌ترین دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی ارزشمند عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد از شیرین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین وقایع دوران دفاع مقدس است که کام ملت ایران با پیروزی رزمندگان شیرین شد.

این مسئول گفت: این پیروزی با وحدت و همدلی نیروهای مسلح و با پشتیبانی مردمی و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان سلحشور و جان بر کف رقم زده شد و نقطه عطف افتخار آفرینی در پیروزیهای دفاع مقدس را برای ملت غیور و با ایمان ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

وی افزود: عملیات بیت المقدس ۴ مرحله داشت و خرمشهر در مرحله چهارم در تاریخ یکم خرداد ماه سال ساعت 10:30 شب با رمز یا محمد بن عبدالله آغاز شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان افزود: صدام برای جلوگیری از سقوط خرمشهر تمام توان نظامی ، تجهیزات و بهترین افسران را در خرمشهر مستقر کرده بود.

سردار کوهکن گفت: استان سیستان و بلوچستان در قالب نیروهای مردمی، ارتش در این عملیات شرکت داشتند و استان در این عملیات ۲۸ شهید و ۲۴ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار