اکران ۱۰ فیلم سینمایی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

۱۰ فیلم بلند سینمایی و مجموعه فیلم‌های کوتاه در دومین جشنواره قرآنی آیات، از روز پنجشنبه در نمایشگاه قرآن به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۲۹۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ - 23May 2018

اکران ۱۰ فیلم سینمایی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با در نظر گرفتن بخش‌های جانبی مانند غرفه‌های فضای مجازی، رسانه‌ها، کارگاه‌های هنری و... امسال نیز قصد دارد با نگاهی گسترده‌تر اکران برخی فیلم‌های سینمایی را برای عموم به صورت رایگان در برنامه داشته باشد.

۱۰ فیلم سینمایی بلند با نام‌های محمد رسول الله، او، بشارت منجی، سلیمان نبی، ترنج، شب دهم، شهابی از جنس نور، قدمگاه، زیر نور ماه و مجموعه فیلم‌های کوتاه دومین جشنواره قرآنی آیات با حضور کارگردان و عوامل فیلم از پنجشنبه چهارم خرداد‌ماه از ساعت ۲۱ به نمایش در می‌آید.

پخش هر فیلم سینمایی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه به صورت رایگان است و اجرای مراسم پرسش و پاسخ و نقد آن را جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون برعهده گرفته است.

همچنین آستان قدس رضوی نیز هر روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ اجرای نماهنگ، انیمیشن، کلیپ‌های زیارت را در دستور کار خود قرار داده و میزبان مدعوین نمایشگاه است.

خاطرنشان می‌شود؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، با همت معاونت قرآن و عترت ارشاد اسلامی، در ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ میزبان خانواده‌ها و روزه داران عزیز است.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها