مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

حضور گسترده مردم در سالگرد ارتحال امام (ره) پاسخی کوبنده به سران استکبار است

حجت‌الاسلام «عباس اسکندری» گفت: یکی از ضروریات حضور وسیع مردمی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی است و حضور چشم‌گیر مردم در این مراسم، پاسخ کوبنده‌ای به سران استکبار جهانی خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 23May 2018

حضور گسترده مردم در سالگرد ارتحال امام (ره) پاسخی کوبنده به سران استکبار استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «عباس اسکندری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در گردهمایی هیأت‌های مذهبی استان قم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های پیش رو سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است و استان قم به دلیل بعد مسافت بالای استان‌های دیگر با مرقد مطهر امام خمینی (ره)، باید در اعزام گسترده زائران تلاش چشمگیری داشته باشد.

وی تأکید کرد: یکی از ضروریات حضور وسیع مردمی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی است و حضور چشم‌گیر مردم به‌خصوص مردم قم در این مراسم، پاسخ کوبنده‌ای به سران استکبار جهانی خواهد بود.

اسکندری عنوان کرد: باید در نظر داشت که سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی (ره) در روز رحلت ایشان و ظهور اقتدار جمهوری اسلامی در سخنان رهبر معظم انقلاب، یکی دیگر از دلایلی است که باید حضور مردمی گسترده باشد و حقی که امام بزرگوار بر گردن ما دارد، ما را ملزم به شرکت در این حرکت عظیم می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سالگرد چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری و نقشه‌های خام دشمنان برای دشمنی با انقلاب، به تمام دنیا نشان می‌دهیم که این هیمنه‌های پوشالی غربی‌ها و مستکبران نابودشدنی هستند و با تلاش خود جبهه مقاومت را باید امیدوارتر از قبل کنیم، چرا که چشم امید و الگوی آن‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران و موفقیت آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در مقاطع گوناگون صحبت از جلوگیری از ادامه راه نظام اسلامی کرده و قصد داشتند که جلوی چهل ساله شدن انقلاب را بگیرند که مردم انقلابی کشور با حضور چشم‌گیر در جشن پیروزی انقلاب جواب قاطعی به آن‌ها داده و آن‌ها را مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار