بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت آزادسازی خرمشهر؛

ملت ایران حراست از دستاورهای انقلاب را تکلیف خود می‌دانند

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای به مناسبت بزرگداشت واقعه سوم خرداد، حراست از دستاوردهای انقلاب را تکلیف ملت ایران دانست.
کد خبر: ۲۹۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 23May 2018

ملت ایران حراست از دستاورهای انقلاب را تکلیف خود می‌دانندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، شهر مقاوم خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت در چهارم  آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن در آمده بود، پس از ۱۹ ماه اسارت، توسط رزمندگان اسلام آزاد شده و پرچم پر افتخار اسلام بر فراز این شهر به اهتزاز در آمد و  موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم دلی و وحدت را میان اقشار ملت پدید آورد. حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سروقامتانی را پدید آورد که با فتح آفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک بازی و منتهای توکل را رقم زدند.

اینکه خرمشهر، برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی می‌باشد، خرمشهر، حدیث مقاومت و جانبازی ملتی است که برای دفاع از خاک پاک کشور خود، از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه آن نغمه فتح و ظفر بخوانند.

 آزادی خرمشهر فراتر از یک دستاورد سترگ در عرصه نظامی و نماد و الگویی ماندگار و الهام‌بخش از روح مقاومت، ایستادگی، ولایتمداری و اتحاد ثمر بخش نیروهای مسلح و ملت شریف و مؤمن در برابر دشمنان انقلاب و میهن‌ اسلامی است به گونه‌ای که یادآوری آن در هر سال منجر به تقویت اراده ملی برای ایستادگی در مقابل بدخواهان نظام شده است.

فتح خرمشهر، نقطه تزلزل دشمن است چرا که امام راحل (ره) در این باره فرمودند: فتح خرمشهر یک مسئله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است.

اگر خرمشهر را خدا آزاد کرد برای این بود که دستان مهربان زنان و مادران خرمشهری به ریسمان الهی متصل شد و در این میان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مادران و خواهران به لحاظ فکری و عملی برای یک رنگی معنای از خودگذشتگی و ایثارطلبی به نحو شگفت انگیزی آشکار شد و ضمن این که برادران، فرزندان و همسران را مهیای رزم آفرینی می‌کردند و در قالب پرستاران مجروحان جنگی، امدادرسانی با چنگ و دندان برای آزادی خرمشهر در کنار برادران خود ایستادند. این واقعه معجزه آسا بود که مقام معظم رهبری آن را تاریخ افتخار آمیز خواند.

در پایان این بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس مدافعین حرم و به ویژه فجرآفرینان عملیات بزرگ بیت‌المقدس و حماسه سازان آزادسازی خرمشهر اعلام می‌داریم: زنان، مردان و فرزندان ولایی و غیور ملت ایران در کنار نیروهای مسلح، با هوشمندی و اقتدار، حراست از استقلال، تمامیت ارضی و صیانت از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی را تکلیف خود دانسته و آن را تحت منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بعنوان یکی از عوامل اقتدار برای خود انگاشته و اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود و ان‌شاءالله‌ همه‌ این‌ سختی‌ها، تا ظهور منجی عالم بشریت با عزت و اقتدار اسلام عزیز سپری‌ خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار