وصیت‌نامه شهید سعید علی‌پور:

مادرم! رسالت انقلابی خود را جهت آگاهی دیگران به کار ببند

شهید علی‌پور در وصیت‌نامه خود نوشت: «مادر جان همچون زینب (ع) رسالت انقلابی خود را در جهت رشد و آگاهی دیگران به کار ببند و هیچ‌وقت خود را در برابر دشمن ضعیف نشان نده.»
کد خبر: ۲۹۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 23May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سعید علی‌پور از نخستین کسانی بود که به عضویت سپاه پاسداران درآمد. در آن زمان همراه با تیمی حفاظت از ریاست جمهوری را بر عهده داشت. وی از مریدان شهید بهشتی (ره) بود. زمانی که واقعه هفتم تیر ماه رقم خورد، سراسیمه خود را به محل حادثه رساند. سعید، شهید بهشتی را یکی از وزنه‌های سنگین انقلاب می‌دانست.

وی همراه با گردان 9 سپاه در عملیات بیت المقدس شرکت کرد و در تاریخ 20 اردبیهشت ماه 61 و برادرش مصطفی نیز در 12 اردیبهشت ماه همان سال، در دارخوین به شهادت رسید. پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار به فاصله 40 روز تشییع و در قطعه 26 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شدند.

مادرم رسالت انقلابی خود را جهت آگاهی دیگران به کار ببند

در ادامه فرازی از وصیت‌نامه شهید سعید علی‌پور را می‌خوانید.

«وصیتم را اجرا کنید و رهبر عزیزتر از جانم را تنها نگذارید و همیشه مطیع دین مبین اسلام باشید.

اسیر هوای نفسانی خود نشوید چون این جهان فانی شدنی است. کوتاه عمری که داریم در راه خدا گام برداریم و در راه خدا جهاد کنیم.

پدرجان امانتی بودم در دست شما به صاحبش برگردانید. ان شالله که مورد قبول پروردگار قرار گیرد. از راه دور از بیابان‌های سوزان کربلا دست پینه بسته شما را می‌بوسم.

مادر جان همچون زینب (ع) رسالت انقلابی خود را در جهت رشد و آگاهی دیگران به کار ببند و هیچ وقت خود را در برابر دشمن ضعیف نشان نده.

آمده‌ایم در این دنیا آزمایش شویم و این دنیا گذرگاهی بیش نیست همچنان مطیع فرمان امام باشید.

برادران عزیزم (حسین، حسن، مرتضی، مصطفی، حمید) سلام مرا از سنگر جنوب بپذیرید. از شما می‌خواهم ادامه دهنده راه شهیدان باشید.

مادرم رسالت انقلابی خود را جهت آگاهی دیگران به کار ببند

از شما می‌خواهم اسلحه‌ام را از روی زمین گرم کربلا بردارید و علیه ظلم و ستم استکبار جهانی بجنگید.گوش به فرمان رهبر و روحانیت مبارز و در صحنه باشید.

خدمت تمام دوستان و آشنایان سلام برسانید و امیدوارم من حقیر را حلال کنید. همیشه اسلام را یاری کنید و با انقلاب باشید.

به یاد شعب ابی طالب بیافتید که پیام اسلام و یارانش چقدر در این مکان زجر و سختی کشیدند و چه کشته ها داده اند.

از دوستان و برادرانم می‌خواهم که هر چه بیشتر خود را بسازید و دستورات امام در کتاب خودسازی را بخوانید و ملزم به انجام آنها باشید. تنها چیزی که از شما به آن دنیا می‌آید عمل شماست.

سعید علی پور 61/02/12»

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها