مسئول حوزه حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد:

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است

مسئول حوزه حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد گفت: عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ما به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت‌ناپذیری ملت ایران به جهان و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.
کد خبر: ۲۹۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 23May 2018

حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «مریم طلایی‌نیک‌» مسئول حوزه حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور ایثارگری ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

وی در ادامه افزود: عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ما به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت‌ناپذیری ملت ایران به جهان و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.

طلایی‌نیک با اشاره به برنامه‌های ویژه این مناسبت بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت بسیجیان در مراسم صبحگاه مشترک، برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی خاطر نشان کرد: بازدید بسیجیان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی و همچنین عطرافشانی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام مبارک خواهد بود.

مسئول حوزه حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به همایش پیاده‌روی و قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر صالح آباد، برپایی ایستگاه سلامت، حضور پرشکوه بسیجیان در نماز جمعه و برپایی نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد.

وی در پایان اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و ختم صلوات، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع حماسه آزادسازی خرمشهر و بیان رشادت‌های رزمندگان، مسابقات فرهنگی با محوریت مقاومت و ایثار و همچنین مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار