فرمانده سپاه الغدیر یزد:

حضور بانوان در صحنه از دلایل اصلی پیروزی دفاع مقدس بود

سردار «فتح‌الله جمیری» در مراسم بزرگداشت سوم خرداد گفت: یکی از دلایل پیروزی این نهضت نسبت به انقلاب های گذشته حضور زنان در صحنه با هدایت امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۲۹۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ - 23May 2018

حضور بانوان در صحنه از دلایل اصلی  پیروزی دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر در مراسم گرامیداشت سوم خردادماه که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد با تبریک ماه مبارک رمضان، پیروزی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، اظهار داشت: ادامه راه شهدا و رزمندگان از وظایف امروز همه از جمله خواهران است؛ خواهرانی که در انقلاب اسلامی وظیفه خود را به خوبی ایفا کردند و اکنون نیز انتظار می رود راه خود را به روشنی ادامه دهند.

سردار جمیری دلایل پیروزی انقلاب اسلامی را برشمرد و اذعان کرد: یکی از دلایل پیروزی این نهضت نسبت به انقلاب های گذشته حضور زنان در صحنه با هدایت امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: حضور خواهران در جنگ نشات گرفته از کسانی است که در خرمشهر سلاح در دست گرفته و رو در رو دشمن جنگیدند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش اصلی زنان در جامعه امروز و نیز  مقابله افکار شوم دشمنان خاطر نشان کرد: دشمنان امروز، خانواده که کانون و محور اصلی جامعه ما هستند را نشانه گرفته اند که این مهم نیز با حضور بانوان کمرنگ می شود.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان از دست اندکاران این مراسم سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها