قلی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تهدید ایران سیاستی نخ‌نماست/ در مسیر افزایش توان موشکی منتظر اجازه هیچ‌کس نیستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعا‌های وزیر امور خارجه آمریکا علیه کشورمان گفت: نظارت بر امور نظامی و تضعیف توان دفاعی ما یکی از خواسته‌های مهم آمریکاست، لذا در مسیر افزایش قدرت دفاعی و موشکی از هیچ‌کسی اجازه نمی‌خواهیم.
کد خبر: ۲۹۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 23May 2018

قلی‌الله قلی‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در واکنش به باید و نباید‌های دوازده گانه مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه کشورمان، این فرافکنی‌ها را به دلیل تشویش اذهان جوامع بین‌المللی برای سرپوش گذاشتن بر عدم پایبندی این کشور نسبت به توافق برجام عنوان کرد و اظهار داشت: تهدیدات و تحریم‌های آمریکایی‌ها موضوع تازه‌ای نیست و نه‌تنها برای مسوولان بلکه برای مردم ایران هم، چنین ادعا‌هایی از سوی غربی‌ها اهمیت ندارد.

این نماینده خانه ملت عمده هدف آمریکا را ایجاد اختلاف میان ملت و حاکمیت جمهوری اسلامی دانست و افزود: رئیس جمهور آمریکا با همراهی مشاوران ارشد کاخ سفید تلاش می‌کنند که از طریق تحت فشار قرار دادن مردم از راه تضعیف اقتصاد کشور، میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند و مردم را به این باور کاذب برسانند که حل و فصل تمام گرفتاری‌های موجود در کشور در گرو همکاری و ایجاد ارتباط با آمریکاست.

قلی‌الله قلی‌زاده با انتقاد از درخواست نظارت بر امور دفاعی و موشکی کشورمان از سوی آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: عدم مذاکره در موضوعات نظامی ایران، بار‌ها از سوی تمام مسوولان جمهوری اسلامی، به آمریکا و تمام کشور‌های عضو برجام تاکید شده است، لذا برای افزایش قوای نظامی مان از هیچ کشوری منتظر اجازه نبوده، نیستیم و نخواهیم بود.

نماینده شهرستان گلیبر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همسو نبودن نظام مقدس کشورمان با نظام سلطه، یکی از بزرگترین علل دشمنی و کینه آمریکا نسبت به ایران است، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب تمام منافعی که آمریکا به سبب عدم استقلال و قدرت رژیم پهلوی از ایران کسب می‌کرد، از بین رفت و امروز ما به کشوری مقتدر در جوامع بین‌المللی تبدیل شده ایم. لذا هر کشوری که برخلاف منش کشورهای خودفروخته عربی، در مقابل زیاده خواهی های غربی ها ایستادگی کند مورد انواع تهدیدات و تحریم‌های نظام سلطه قرار می‌گیرد؛ چراکه آمریکایی ها ابزاری غیر از تهدید و تحریم ندارند. اینکه ما امروز مورد هجمه آنها قرار گرفته‌ایم نشان می‌دهد که توانسته ایم در مقابل آنها مانع محکمی باشیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار