در مراسمی با حضور مشاور وزیر؛

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شد

با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش، «موسوی کیا» به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی و از خدمات «عباس لامعی» تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۹۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ - 23May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «منصور مجاری» مشاور وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز (۲ خرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: در سیستم آموزش و پرورش نباید سیاسی کاری وجود داشته باشد و آموزش و پرورش باید مکانی برای تربیت آینده سازان انقلاب اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی یکی از شاخص های خراسان جنوبی است افزود: توسعه رشته های کار و دانش و فنی و حرفه ای به منظور توجه هرچه بیشتر به این مهم و اشتغالزایی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

«عباس لامعی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این مراسم بیان داشت: آموزش و پرورش خراسان جنوبی سال های متمادی فاقد سالنی جهت برگزاری مراسم و همایش های ملی و استانی بود که این مهم با مشارکت خیرین و در سال های 92 تا  94 محقق شده و سالنی با ظرفیت قریب 400 نفر در مرکز استان احداث شد.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی در سال های اخیر موفق به کسب 400 رتبه برتر کشور در عرصه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی، قرآن، عترت و نماز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مجموعه آموزشی فرهنگی «امید» با یک هزار و 580 متر مربع زیر بنا به عنوان یکی دیگر از پروژه های عظیم عمرانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی یاد کرد.

 گفتنی است، «عباس لامعی» که از بهمن‌ماه 1392 به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شده بود، جای خود را به «علی‌اصغر موسوی‌کیا» ، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بوده است می‌دهد و در این مراسم وی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار