سرهنگ «حجت الله ناصر پور»:

«شهید ملک علی کاوه» پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد

سرهنگ «حجت الله ناصر پور» اظهار داشت: در عملیات بیت المقدس پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط «شهید ملک علی کاوه» که اهل پلدختر بود، بر فراز «مسجد جامع» خرمشهر به اهتزاز در آمد.
کد خبر: ۲۹۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ - 23May 2018

رزمنده لرستانی پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز «مسجد جامع» خرمشهر به اهتزاز درآوردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصر پور» دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان لرستان، امروز در برنامه زنده تلویزیونی  روز از نو با بیان اینکه ما دوران سختی را در سال های جنگ تحمیلی پشت سر گذاشتیم و مردم باید بهره آن را ببرند؛ اظهار داشت: لرستانی ها با تعداد 4 گردان مردمی که مقر اولیه آنها سپاه و تیپ حضرت ابوالفضل (ع) بود در عملیات بیت المقدس حضور و نقش برجسته ای داشتند.

سرهنگ «حجت الله ناصرپور» افزود: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط این دلاور مردان بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز درآمد و رزمنده ای هم که پرچم را در دست داشت؛ «شهید ملک علی کاوه»  اهل شهرستان «پلدختر» بود.

وی با اشاره به امداد غیبی الهی در عملیات بیت المقدس تصریح کرد و گفت: روح بلند عرفانی «حضرت امام خمنی (ره)» و قدرت مردم که در قالب هویت سیاسی جدیدی با مؤلفه های معنویت گرایی، تسلیم ناپذیری، خود باوری و خدا محوری شکل گرفته بود، مردم را به نبرد با رژیم بعث به حرکت وا داشت این در حالی بود که دشمن در محاسباتش به این مسائل توجه نکرده بود و با محاسبات مادی حمله کرد و شکست خورد.

ناصر پور با اشاره به اینکه عراق آمده بود تا در ایران بماند، افزود: عملیات بیت المقدس یک برتری نظامی زائدالوصفی برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و دشمن شانزده هزار کشته و نوزده هزار اسیر داد.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان، گفت: اگر می خواهیم نظام جمهوری اسلامی ایران پایدار بماند؛ بایستی متمسک به ارزش های تولید شده و الگو های موفق مدیریتی در دوران دفاع مقدس باشیم زیرا اگر این ارزش ها سست شوند؛ هر لحظه پایه های نظام سست خواهد شد.

وی با اشاره به مرکز فرهنگی و دانشنامه دفاع مقدس خاطر نشان کرد: برای انتقال ارزش های دفاع مقدس دانشنامه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس دو ابزار مهم هستند که برای تهیه دانشنامه  دفاع مقدس لرستان با کمک مسئولین استانی اقداماتی در حال انجام است و انشالله ظرف مدت دو سال دانشنامه استان تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی محل نمایش و عرصه تلاش و زحمات مردم شریف لرستان در دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: سرعت ساخت و ساز مرکز فرهنگی دفاع مقدس پایین است و در استان لرستان با مشکلات مالی مواجهه هستیم، امیدواریم همه مسئولین استان بصورت جهادی کمک کنند تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان افتتاح شود .

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار