دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

با افرادی که حرمت روزه داری در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم هتک حرمت ماه مبارک رمضان در سراسر دادسراهای استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ - 23May 2018

با افرادی که حرمت روزه داری در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند برخورد قانونی می شودبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «دادخدا سالاری» در حاشیه جلسه شورای معاونان دادگستری کل استان کرمان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با افرادی  که حرمت روزه داری در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند، در چارچوب قانون برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مومن، ولایی و متعهد استان کرمان هموراه حرمت این ماه عزیر را نگه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد اندک هنجارشکنان به حرمت این ماه مبارک خدشه وارد نمایند.

سالاری افزود: واحدهای صنفی اغذیه فروشی و رستوران‌ها مجاز با هماهنگی پلیس نظارت بر اماکن و سایر دستگاه‌های متولی طبق رعایت شرایط اعلام شده در ماه مبارک رمضان اقدام به فعالیت می‌کنند.

دادستان کرمان بر اهمیت توجه به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در راستای امر پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد شهروندان گرامی در جهت تکلیف شرعی و قانونی، در صورت روزه‌ خواری افراد در ملأعام، به صورت ارشادی و تبلیغی، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

سالاری بر اهمیت تغییر فضای شهری متناسب با ماه مبارک رمضان از سوی مسئولان خدمات شهری تاکید کرد و در پایان افزود: افرادي که عذر شرعي در گرفتن روزه دارند تحت هيچ شرايطي مجاز به شکستن حرمت اين ماه عزيز و روزه داران مؤمن نيستند و بايد از اماکن محصور و غيرعلني استفاده كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار