برگزاری جشنواره کتابخوانی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر

سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر با شرکت کتابخوانان و کارکنان نهادهای مختلف خرمشهر در کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ - 23May 2018

برگزاری جشنواره کتابخوانی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهربه گزارش دفاع پرس از خوزستان، در ادامه برنامه های سالروز فتح خرمشهر سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر با شرکت کتابخوانان و کارکنان نهادهای مختلف خرمشهر در کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد.

«ستاره عرفانی راد» مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، اداره کل بندر و دریانوردی و اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر در این شهر برگزار شد و بیش از ۲۲۰ نفر در بخش جوان و بزرگسال در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به دوره های گذشته با استقبال بهتری همراه بود.

وی با بیان اینکه قرار است از ۱۵ اثر برگزیده با اهدای هدایایی تقدیر شود، به کتاب در نظر گرفته شده برای سومین دوره جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت:  کتاب معرفی شده کتاب «شهرم در امان نیست» اثر «عبدالصاحب رومزی پور» از نویسندگان خرمشهری است که مرتبط با سوم خرداد است و داستان مقاومت و خاطرات بانوان رزمنده در روزهای آغازین مقاومت خرمشهر را مطرح می کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار