فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران:

فتح خرمشهر نشان معجزه الهی بود

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران گفت: فتح خرمشهر نشان معجزه الهی بود.
کد خبر: ۲۹۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ - 23May 2018

فتح خرمشهر نشان معجزه الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت سوم خرداد که در حسینیه حضرت رقیه (س) لشکر 25 کربلا برگزار شد، از حماسه فتح خرمشهر به عنوان حماسه‌ بزرگی که در عمق انقلاب اسلامی رقم خورد و امتحان الهی بود، یاد کرد و اظهار داشت: فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، نشان از معجزه الهی است.

وی خرمشهر را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: دشمن که به دنبال تصرف سه روزه خرمشهر بود در این شهر زمین‌گیر شد و حماسه خرمشهر با اهدای شهدای زیادی رقم خورد.

سردار رستمیان به مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و اشغال ۲۰ ماهه آن اشاره کرد و گفت: سرانجام خرمشهر با مقاومت و حماسه‌آفرینی‌ها در روز سوم خردادماه آزاد می‌شود.

وی بیان داشت: مازندران نیز با یگان‌ها و تیپ‌های متعددی در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشت و در این حماسه، ایثارگری کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران در پایان از رشادت های مدافعان حرم گفت و ادامه داد: نسل جدید لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در کربلای خان طومان نیز مقاومت و ایثارگری کردند و حماسه‌ای ماندگار را رقم ‌زده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها