روز شماره دفاع مقدس (۳ خرداد ۱۳۶۱)

مراسم تشییع ۶ شهید از شهدای عملیات بیت المقدس

مراسم تشییع ۶ شهید از شهدای گلگون کفن راه اسلام به نام‌های شهید «علی مراد بهروزی»، «حمید رضا کرمی»، «علی سالاری»، «یدالله‌هژبری»، «حمید عامری» و شهید «حسین محمدی» برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ - 23May 2018

مراسم تشییع 6 شهیداز شهدای عملیات بیت المقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، رویداد‌های مهم دفاع مقدس استان کرمان که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و در تاریخ دفاع مقدس این استان ثبت شده است، مرور می‌کنید.

 سخنان فرمانده ژاندارمری در پادگان کرمان/جنگ باعث نعمت و انسجام نیروهای رزمنده اسلام شد

بامداد امروز، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان با حضور سرهنگ «کوچک زاده» فرمانده ژاندارمری کشور در پادگان سراسیاب کرمان برگزار شد.

در این مراسم که فرماندهان مرکز 05 ژاندارمری سپاه پاسداران و رئیس شهربانی شرکت داشتند، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله  مجید و برافراشتن پرچم سرود جمهوری اسلامی ایران و نیایش و خیرمقدم سرهنگ «پور صالحی» فرمانده مرکز آموزش، فرمانده ژاندارمری کشور طی سخنانی، ضمن گفتن تبریک پیروزیهای رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر و سرزمینهای میهن اسلامی ویژگیهای انقلاب اسلامی ایران را برشمرد و با اشاره به توطئه شیطان بزرگ آمریکا،ایادی و مزدوران در منطقه وجنگ تحمیلی عراق علیه ایران با تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف این جنگ از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی یادآور شد، جنگ باعث نعمت و انسجام نیروهای رزمنده اسلام شد.

وی گفت: به قوه الهی آنچنان مشت محکمی به صدام بعثی وصهیونیست خواهیم زد که دیگر جرات تجاوز به خاک اسلامی ما را نداشته باشد.

ما به یاری خداوند از خونین شهر که با خون جوانان خرمشهر آزاد شده، برای آزادی بیت المقدس حرکت می‌کنیم تا انشاالله بتوانیم پرچم لااله الا الله را در پهنه گیتی به اهتزاز در آوریم.

بزرگداشت شهادت 6 شهید اسلام در جیرفت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت اعلام کرد: بمناسبت سومین روز شهادت پنج تن از سربازان حماسه آفرین امام عصر(عج) و عاشقان پاک باخته الله در کربلای خونین شهر، مجلس بزرگداشتی از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر امروز در مسجد جامع جیرفت برگزار می گردد و همچنین بمناسبت اربعین شهادت پاسدار قرآن «دادمراد شیخی» مراسمی از ساعت  8 صبح تا 4 بعد از ظهر امروز در منزل پدر شهید واقع در روستای ده شیخ برگزار می شود. شرکت خواهران و برادران مسلمان تداوم بخش راه شهیدان و تسلی خاطر بازماندگان است.

تشییع جنازه 6 تن از شهدای اسلام

پیش از ظهر امروز جنازه 6 تن از گلگون کفنان راه اسلام به نام‌های پاسدار شهید «علی مراد بهروزی»، «حمید رضا کرمی»، «علی سالاری»، «یدالله هژبری»، «حمید عامری» و سرباز شهید «حسین محمدی» با حضور برادر میرزاده استاندار کرمان جمعی از روحانیون، تعدادی از افسران و درجه داران مراکز و انتظامی، بازاریان، اصناف، پیشه وران و جمع کثیری از خواهران و برادران ایثارگر شهر کرمان از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا مسجد جامع کرمان تشییع شد.

 در این مراسم در حالیکه دسته موزیک مرکز آموزش به عنوان احترام به خون پاک این عزیزان در مسیر خیابانهای شهر کرمان در پیشاپیش پیکرهای مطهر مارش عزا می نواخت. شرکت کنندگان در این مراسم ضمن انزجار ونفرت شدید از رفتار امریکای جنایتکار و کفار صدامی با دادن شعارهای مذهبی سیاسی، حمایت بیدریغ خود را از رهبری قاطعانه امام امت اعلام داشتند.

در پایان، پس از اقامه نماز میت به امامت حجت الاسلام روحانی پیکرهای پاک این شهدا به نام‌های «محمدرضا کرمی»، «علی سالاری»، «علی مراد بهروزی» به مسجد صاحب الزمان(عج) در شهر کرمان و شهید «حسین محمدی» به روستای قناتغستان و شهید «مجید عامری» به روستای شاهرخ آباد منتقل گردید تا بخاک سپرده شوند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار