فرمانده سپاه استان البرز:

آزادی خرمشهر تحقق وعده صادق الهی است

فرمانده سپاه استان البرز، آزادی خرمشهر را تحقق وعده صادق الهی برشمرد.
کد خبر: ۲۹۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ - 24May 2018

آزادی خرمشهر تحقق وعده صادق الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت حماسه غرورآفرین آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح البرز در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

در این مراسم مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی استان پس از ادای احترام به مقام شهدای مدافع حرم از یگان‌های حاضر در مراسم بازدید کردند و سپس از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل کردند.

سردار «یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس اظهار داشت: در آن برهه از زمان آنقدر بازپس گیری خرمشهر دور از ذهن بود که صدام اعلام کرده بود اگر ایران بتواند خرمشهر را بازپس بگیرد من حاضرم کلید بصره را به ایران بدهم که البته مثل همیشه بدعهدی کرد.

سردار مولایی گفت: آزادی خرمشهر تحقق وعده صادق الهی است. خداوند در قرآن کریم می فرماید اگر مرا یاری کنید من هم شما را در این راه یاری می‌کنم. یعنی اگر ملتی دین خدا را یاری کند خداوند که در ذات خود شکست ناپذیر است، آن‌ها را در رسیدن به هدف یاری می کند.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: از درس های بزرگ عملیات بیت المقدس توکل به خداوند و اتحاد است. ارتش و سپاه برای این عملیات به اتحاد و همدلی رسیدند و با توکل به خداوند متعال به موفقیت و پیروزی دست یافتند. بعد از این عملیات فرماندهان نظامی ما دریافتند که برای پیروزی غیر از اتکا به دانش نظامی باید به خداوند متعال توکل و توسل کرد.

وی در پایان متذکر شد: به همین دلایل بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمود «من دست خداوند را در این پیروزی می‌بینم و بدانید که خرمشهر را خدا آزاد کرد».

در پایان مراسم مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) توسط مسئولان گلباران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار